14 C
Пловдив
неделя, октомври 26, 2025

Грешките, които допускаме в хотела: Персоналът разкрива защо не получаваме по-добра стая

Независимо дали пътуваме по работа, или планираме по-дълга почивка, рядко се замисляме задълбочено за престоя си в хотела. Така обаче често допускаме често срещани грешки. Ето какво забелязват служителите на рецепция и мениджърите в хотелите и какво ни съветват да променим, за да бъдем по-доволни от преживяването си, пише Lifestyle.bg.

1. Не резервирате престоя си директно през хотела

Може да смятате, че резервацията чрез посредник ви спестява пари и е по-удобна, но всъщност има своите недостатъци. Така например, хотелът може да не успее да ви възстанови вече заплатената сума, ако пътуването бъде отменено. Освен това е по-малко вероятно да получите по-добра стая или допълнителни комплименти.

2. Не проучвате удобствата и услугите преди престоя си

Много хотели предлагат удобства и услуги, от които голяма част от гостите не се възползват, просто защото не знаят за тях. Такива могат да бъдат възможността за допълнителни възглавници, препоръки за местни забележителности, туристически обиколки или безплатни тренировки по спорт. Винаги питайте!

3. Не поисквате хигиенни продукти

Често се случва човек да забрави четката или пастата си за зъби. Но освен малки опаковки с шампоан и душ гел, хотелите разполагат и с други продукти и принадлежности за лична хигиена, които могат да ви бъдат предоставени при поискване – от комплект за бръснене до дамски продукти.

4. Не си запазвате час за СПА или ресторант предварително

Ако искате да се възползвате от СПА услугите или ресторанта в желаното от вас време, е добра идея да го направите скоро след резервирането на стаята. Часовете се запълват бързо, тъй като освен гостите на хотела, резервации правят и местни жители.

5. Не питате за гъвкавост във времето за настаняване и напускане

Свикнали сме с идеята, че хотелите имат конкретно определени часове за настаняване (check-in) и напускане (check-out). Въпреки това, можете да се възползвате от гъвкавост в случай че се налага да пристигнете по-рано, или пък имате нужда от допълнителен час, за да се приготвите преди да освободите стаята. Ако уведомите предварително, в хотела няма да ви откажат да променят часовете за настаняване или напускане, пише HuffPost.

Служителите на хотела се интересуват от това дали престоят ви е бил приятен. Но те няма да знаят как могат да го направят по-добър, освен ако вие не им кажете. Затова, в случай че имате нужда от нещо, притеснения или препоръки, е добре да ги адресирате на момента – персоналът ще се постарае да се отзове на молбата ви.

pin.newspoint.bg
Последни новини
НЕ ПРОПУСКАЙ ДА ПРОЧЕТЕШ

Напишете коментар

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук