Световната инфлуенсърска общност е разтърсена от новината за смъртта на 31-годишната Барбара Янкавски. Жената, известна като „бразилската Барби“ или Boneca Desumana (в превод „Нечовешка Барби“), е починала след документиран път от 27 козметични операции.
Янкавски, която стриктно документираше трансформацията си в социалните мрежи (с над 55 000 последователи в Instagram и над 344 000 в TikTok), е намерена в безсъзнание в къща в Сао Пауло.
Полицията в Сао Пауло разследва случая и е класифицирала смъртта като „подозрителна“. Предстои да бъде извършена пълна аутопсия, която да установи точната причина за трагедията.
За да постигне визия, наподобяваща известната кукла Барби, инфлуенсърката се е подложила на общо 27 хирургични интервенции. Според оценките, тя е инвестирала около 48 000 евро в сложната си трансформация.
Преди няколко седмици Барбара Янкавски предизвика сериозни притеснения сред феновете си. bTV съобщава за селфи, което показваше синини около очите ѝ след скорошен фейслифт.
Въпреки видимостта на нараняванията, тя успокои последователите си във видеоклип, обяснявайки, че те са „част от лечебния процес“ и изглеждат по-зле, отколкото всъщност са.
„Ден 3 от фейслифта, направен от [@dr.aurilioluis @asanasal_dedivas], подобрявам се твърде бързо! Почти невидим белег“, коментира тогава жената.
В деня на смъртта ѝ, неин приятел я е посетил, но е напуснал апартамента преди да настъпи трагедията.
Освен с присъствието си в социалните медии, Барбара Янкавски беше известна в Бразилия и с участията си в няколко телевизионни предавания и рекламни кампании.
Последните ѝ публикации в Instagram са от 1 октомври, а в TikTok – от 7 септември.