Начало Бизнес„Магазин за хората“ тръгна с летящ старт: Достъпни цени, пълни щандове и доволни клиенти в Пловдивско

„Магазин за хората“ тръгна с летящ старт: Достъпни цени, пълни щандове и доволни клиенти в Пловдивско

от NewsPoint.bg
0 коментари

Инициативата „Магазин за хората“ стартира повече от успешно. Щандове с основни хранителни стоки на достъпни цени вече са факт в супермаркет КООП в град Куклен и бяха посрещнати с голям интерес от местните жители. Държавното дружество, което стои зад проекта, отвори врати в общо 70 търговски обекта в малки населени места в Пловдивска област – сред тях са Кричим, Лъки, Раковски, Хисаря, Калофер, Перущица, Садово, Сопот, Стамболийски, Съединение, както и десетки села в региона.

Освен стационарните щандове, проектът включва и пътуващ магазин, който по предварително изготвен седмичен график обслужва седем населени места – Руен, Скобелево, Извор, Дедово, Чехларе, Бабек и Свежен.

Равносметката от първите дни е категорична – хората са доволни както от качеството на продуктите, така и от цените. Усмихнатите клиенти, опашките пред щандовете и пълните пазарски чанти показват, че инициативата е намерила точния път към потребителите. Продажбите още в първите дни надминаха очакванията, като на някои места оборотите на магазините дори са се удвоили – резултат, определян като изключителен успех.

Проектът изпълнява основната си мисия – в малките населени места, където достъпът до големите търговски вериги е ограничен, хората вече разполагат със свои щандове с ясно обозначени продукти със син етикет. Това прави пазаруването по-лесно, по-бързо и по-достъпно за всяко домакинство.

Към момента „Магазин за хората“ достига до над 100 000 жители в Пловдивска област. Асортиментът включва 45 продукта от базовата потребителска кошница, произведени в България – олио, боб, ориз, брашно, кисело мляко, сирене, кашкавал, хляб, масло, консерви, колбаси, лютеница и други стоки от първа необходимост. Амбицията е този списък постепенно да се разширява и обогатява.

Ниските цени, с надценка до 10%, се постигат чрез устойчиви партньорства с български производители и оптимизиран бизнес модел, който ръководството на дружеството, в лицето на изпълнителния директор Николай Петров, успешно прилага. Дружеството действа като посредник между производителите и търговците на дребно, като договаря минимални цени и осигурява бързо плащане без скрити такси и бонуси – практика, която вече доказва своята ефективност.

В момента „Магазин за хората“ работи с 11 доставчици, но след силния старт интересът от страна на нови производители расте ежедневно. След бързото изчерпване на част от продуктите при първото зареждане, вече е извършено и второ, за да се отговори на повишеното търсене преди празниците.

Цените ще се поддържат устойчиво, в съответствие с концепцията „Всеки ден ниска цена“ – ангажимент, който поставя високи изисквания към екипа, но остава водещ принцип в подкрепа на хората.

Успешният старт дава силен тласък за развитие. Основната цел за 2026 г. е проектът да придобие национален обхват. Това ще стане на три етапа – разширяване до 100 продукта в над 500 търговски обекта, изграждане на франчайз модел и стабилна логистична мрежа, а в дългосрочен план – откриване на самостоятелни обекти на дружеството в цялата страна до 2027–2028 г.

Предизвикателството оттук нататък е стриктното следване на бизнес плана и надграждането на постигнатото, така че първоначалният успех да се превърне в устойчива политика в полза на потребителите.

Може също да харесате

Оставете коментар