По думите му той е разпознал младежите, които е видял на записите от побоя
Бивш охранител в столичния мол, където тази седмица непълнолетни нападнаха продавач, остро критикува начина по който се пази сигурността в големите търговски центрове.
„Този случай не е изключение. Подобни инциденти – побоища, грабежи и кражби са ежедневие. За този мол, а и не само за него… имало е инциденти. Бил съм почти две години служител на охранителната фирма в търговския център и това се е случвало постоянно и винаги сме го виждали”, коментира пред Нова телевизия бившият мениджър по сигурността в мола Георги Ерменков.
По думите му той е разпознал младежите, които е видял на записите от побоя. „Тези посетители са редовни. Познати са ми лицата им. Не ги виждам за първи път. Правили са проблеми и преди”, подчерта той.
Ерменков беше категоричен, че „действията на охраната в мола са трагични”. „Служителят, който се вижда на кадрите да държи шише – има проблем с алкохола. Когато работехме заедно, съм му правил устни забележки няколко пъти. Накрая за наказание го преместих на друг обект”, обясни той.
„Обикновено на смяна са двама до трима души на смяна от охраната. Фирмата има недостиг на охранители. Не се е случвало да задържаме хора. Когато има проблеми – викаме полицията и тя извършва задържането. Викаме и СОТ за съдействие. Имали сме тежки ситуации с родители. Получавал съм заплахи”, допълни бившият гард.