А1 приема с висока отговорност ролята си да осигурява надеждна свързаност на милиони потребители в страната, съобщават от мобилния оператор.
Както припомня „NewsPoint“, във вторник преди обед множество абонати на А1 съобщиха за затруднения при използването на мобилната мрежа. От компанията потвърдиха за технически проблеми, които са довели до смущения при изходящите и входящите обаждания и изпращането на SMS съобщения в различни райони на страната. Екипите на А1 работят активно по отстраняването на възникналия проблем.
В знак на извинение за временните затруднения в 2G и 3G мрежата на 29 април, компанията ще предостави неограничени мобилни услуги — минути, мегабайти и максимална скорост — на всички свои клиенти.
Компенсацията ще бъде валидна през целия месец май и може да бъде активирана чрез мобилното приложение „Моят А1“. От нея ще могат да се възползват всички клиенти, независимо дали са засегнати от конкретните смущения.