Оплаквания от хаос, лошо обслужване и липса на информация по маршрута Пловдив–София заливат социалните мрежи
Пътуването с автобус между Пловдив и София би трябвало да е рутинно преживяване – но не и ако се ползва услугите на транспортната фирма „Меритранс 2002“. Това показва нова публикация в популярната фейсбук група „Забелязано в Пловдив – Seen in Plovdiv“, която бързо събра десетки коментари от други недоволни пътници.
„Да пътуваш с Меритранс си е истинско приключение!“, започва разказа си жена, споделила преживяването си в социалната мрежа. По думите ѝ, още от самото начало е била изправена пред хаос – неработещо гише, липса на ясна информация, раздразнено поведение на служителка и абсурдни изисквания за резервации, които никъде не били посочени.
„Намираш гишето – затворено. Четеш ръкописни бележки, залепени с тиксо. Отиваш рано на следващия ден, за да си купиш билет, а там те посрещат с цигара в ръка и въпрос: ‘Защо не сте си резервирали?’“, пише тя.
След отказ да ѝ бъде продаден билет, жената получава указания да се върне 30 минути преди заминаването на автобуса – с надеждата, че ще има свободни места. Накрая получава билет със заличен номер, а цялата ситуация остава неясна и обидна.
Коментарите под публикацията не закъсняха. Десетки потребители разказват за сходни преживявания с „Меритранс“, включително отказ за предварителна покупка на билети, неясна система за резервации, дълго чакане на автогарата и общо чувство за хаос и безотговорност.
„С тази фирма пътуването е трагедия! Не можеш да си купиш билет предварително, а ако резервираш по вайбър – трябва да си там 30 минути по-рано. Никой не ти гарантира място. А условията – мизерни“, споделя друг потребител.
„Тъжно е за град като Пловдив да няма адекватен транспорт до столицата. Превозвачът работи като в 90-те години – на инат и на доверие“, пише трети.
Много от коментиращите се питат защо линия с такова значение не се обслужва по ясни правила, както и защо държавата допуска транспорт от обществено значение да бъде предоставян при такива условия.
От NewsPoint.bg ще потърсим становище от фирмата „Меритранс 2002“ и от институциите, които регулират пътническия транспорт, за да разберем дали има контрол върху качеството на услугата, как се следят оплакванията на пътниците и дали предстоят проверки.