Начало БългарияГрозен скандал на Летище София: Граничен полицай, служител и пътничка в центъра на напрежение

Грозен скандал на Летище София: Граничен полицай, служител и пътничка в центъра на напрежение

от NewsPoint.bg
0 коментари

Съдържание

Видеа, разпространени в социалните мрежи, разбуниха духовете, показвайки жесток скандал на Летище София между служител на Гранична полиция, представител на наземен оператор и пътничка. Кадрите, заснети от друг пътник от същия самолет, разкриват напрегната ситуация, възникнала заради ръчен багаж на пътничката, предаде Bulgaria ON AIR.
Твърдения за насилие и „агресивен пътник“
В едно от видеата се чува мъжки глас, който твърди, че върху жената е било приложено насилие от страна на гранична полиция и служител на наземния оператор. Клиповете са озаглавени „Ryanair в сътрудничество с Gold Air на летище София“.
На друг кадър се вижда как жената стои на колене пред вратата на гейт на Летище „Васил Левски“ и се моли.
Човекът, който снима клипа, пита мъж с бадж на Goldair Handling за името му. Служителят обаче сваля баджа си и скрива табелката. Попитан какво се е случило и защо жената не е допусната до самолета, той отговаря кратко, че дамата е „агресивен пътник“.

Позицията на Голдеър Хендлинг България ООД 

Уважаеми дами и господа редактори, В статия на Вашия уебсайт (линк: Грозен скандал на Летище София: Граничен полицай, служител и пътничка в центъра на напрежение – NewsPoint.bg) се споменава представляваното от мен дружество Голдеър Хендлинг България ООД. Във връзка със съдържанието във въпросната статия, касаещо Голдеър Хендлинг България ООД, бихме искали да посочим следното:
Голдеър Хендлинг България ООД обслужва наземно полети на различни авиокомпании
на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим
размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и
едностранно от авиокомпаниите, като Голдеър Хендлинг България ООД е единствено
длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите. Това касае и
ръчните багажи, като Голдеър Хендлинг България ООД е длъжно да следи за
размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите. В конкретният случай служител на Голдеър Хендлинг България ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им. Видно от публикуваните кадри от 24.07.2025 г., служител на Голдеър Хендлинг България ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника. Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).
С уважение, Ангел Митов, представляващ Голдеър Хендлинг България ООД

Може също да харесате

Оставете коментар