Проучване, проведено от социологическата агенция EduBirdie сред 2000 представители на поколението Z, разкрива изненадващи нагласи към интимността и работната среда. Според резултатите, 38% от анкетираните изразяват желание на работното място да има специално обособени зони за интимни отношения или поне стаи за „самозадоволяване“.
Работата от вкъщи се оказва сериозен фактор в сексуалното удовлетворение – 47% от участниците споделят, че хоум офисът е подобрил значително сексуалния им живот, тъй като им предоставя възможност за интимност с партньора през деня.
От друга страна, работата от офиса има обратен ефект – 36% от младите посочват, че тя е навредила на сексуалния им живот. За 14% хоум офисът не носи ползи в интимен план, а напротив – оказал се е дори вреден. В същото време 37% заявяват, че работата от вкъщи не е променила по никакъв начин техния полов живот.
Интересни са и нагласите относно социализацията на работното място. Почти една трета от анкетираните (29%) смятат, че контактът с колеги увеличава шансовете им за интимни преживявания в офиса. Също така, 42% споделят, че се чувстват по-уверени и привлекателни, когато флиртуват с колеги, а 18% признават, че подобни социални взаимодействия допринасят за по-добро настроение през работния ден.
Най-изненадващото откритие в проучването остава фактът, че 38% от младите участници биха искали лично пространство в офиса, предназначено за интимни моменти или „самозадоволяване“. Това показва, че за да привлекат и задържат служители от поколението Z, работодателите ще трябва да предлагат повече от обичайните бонуси като безплатно кафе или кошници с плодове.