От рано тази сутрин множество клиенти на мобилния оператор Vivacom съобщават за сериозни затруднения и липса на телефонна връзка. Засегнати потребители споделят, че не могат да провеждат разговори, както и да използват мобилен интернет.
Ето официалното съобщение от компанията, публикувано на интернет страницата ѝ:
„Уважаеми клиенти,
Възможно е да изпитвате временни затруднения с използването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет. Нашите екипи работят активно за възстановяване на нормалната работа на мрежата възможно най-бързо.
Благодарим за Вашето търпение и разбиране!“
Сривът предизвика напрежение сред потребителите в Пловдив, като част от тях потърсиха обяснение директно в офисите на оператора по Главната улица. Там се образуваха опашки от недоволни клиенти, които настояваха за яснота относно проблема и търсеха съдействие. Служители на компанията на място обясняваха, че се работи по отстраняването на техническата неизправност.
Потребителите изразяват недоволство, че в резултат на срива не могат да изпълняват служебни или лични ангажименти, а някои от тях обмислят да подадат жалби за нарушаване на договорни условия.
Очаква се допълнителна информация от страна на оператора относно причината за смущенията и сроковете за пълното възстановяване на услугите.