4 C
Пловдив
петък, декември 27, 2024

Проучване: Не вярваме на реклами за намаления на цените

Едва 17 на сто от българите пазаруват стока само, защото е предложена с намалена цена. Това показват данните от специално проведена анкета на тема “Как пазарувате от кампании за намаления?”. В проучването са участвали над 1200 респондента, то не е представително и е по метода на отзовалите се, съобщи Габриела Руменова от платформата “Ние, потребителите”.

Близо 68 на сто от участвалите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или хипотетичната възможност да имат потребност от него в близко бъдеще – почти 37 на сто.

Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат.

Според участвалите в анкетата, най-честите търговски нарушения при кампании за намаления са, че стоката изобщо не е продавана на по-високата цена, неправилно е изчислен процентът на отстъпката и че цената е намалена, след като предварително е била вдигната.

В отворен отговор на въпроса “Склонни ли сте да рискувате да купите от непознати за Вас търговци, ако Ви предлагат атрактивни отстъпки” участвалите в проучването са посочили, че биха купили от непознати търговци заради намаление, но само при наличието на добри отзиви на други потребители или на възможност за преглед на пратката преди заплащане.

pin.newspoint.bg
Последни новини
НЕ ПРОПУСКАЙ ДА ПРОЧЕТЕШ

Напишете коментар

Моля, въведете своя коментар!
Моля, въведете вашето име тук