Rakuten Viber обяви старта на Viber Пазар в България – нова функция, която дава възможност на потребителите бързо и лесно да откриват местни бизнеси. Сред тях са салони за красота, ресторанти, автосервизи, магазини и много други.
Новата секция заменя досегашната „Акценти“ (Explore) и предлага три начина за търсене:
- Персонализирани предложения въз основа на местоположението.
- Търсене на конкретен бизнес.
- Разглеждане по категории.
Потребителите могат да разглеждат каталози с продукти и услуги и да комуникират с бизнесите директно през приложението, без да виждат телефонните им номера. Ако споделите местоположението си, ще виждате най-близките обекти, а предложенията ще се актуализират, докато се движите из страната.
Мисия: Подкрепа за малкия бизнес
Според проучване на Европейската комисия, 82% от европейците смятат, че подкрепата за местните бизнеси е важна. Въпреки това, много малки компании (56%) трудно стават видими онлайн. Viber Пазар цели да преодолее това предизвикателство, като скъси дистанцията между бизнеса и клиентите и улесни комуникацията.
Ритеш Шах, генерален мениджър на Rakuten Viber, коментира: „Малките бизнеси са сърцето на всяка икономика. Viber Пазар е важна стъпка към нашата мисия да станем супер приложение, като улесним хората да намират и подкрепят локални бизнеси.“
Новата функция ще бъде напълно достъпна за всички потребители в България през следващите седмици, като се очаква да се присъединят и нови бизнеси.