От няколко часа клиентите на Обединена българска банка (ОББ) изпитват сериозни затруднения при извършване на плащания с банкови карти, както и при теглене на пари от банкоматите на институцията.
Проблемите засягат както физически, така и онлайн трансакции и към момента не е ясно кога ще бъде възстановена пълната функционалност на системите.
„Уважаеми клиенти, информираме ви за регистрирани временни технически прекъсвания с някои от картовите трансакции (плащания и тегления), както и ПОС терминали. Работим по отстраняването им възможно най-бързо и ви молим да ни извините за причиненото неудобство. С уважение, Екипът на ОББ“.
Същото съобщение са получили и потребителите, които имат услугата мобилно банкиране.
На сайта си ОББ публикува официално съобщение, в което информира за възникналите технически затруднения и поднася извинения на своите клиенти за причиненото неудобство.