Агресивен клиент нанесе щети на бензиностанция в Пловдив и получи глоба по Указа за борба с дребното хулиганство. Мъжът счупил стъклената врата на обекта с ритник, като обяснил действията си с „лошо обслужване“.
На 8 април мъжът и негов познат спират на бензиностанция на бул. „Пещерско шосе“. Те се ядосали, че служителка е обслужила друг клиент, който не е бил на опашката, докато те чакали на друга каса. Двата мъже, ядосани от ситуацията, решили да си тръгнат. На излизане един от тях ритнал и счупил стъклопакета на вратата. Въпреки че действията му са били видени от свидетели, мъжете се качили в автомобила си и отпрашили.
Управителката на бензиностанцията е подала сигнал във Второ районно управление. Прокуратурата е отказала да образува досъдебно производство, тъй като щетата от 558,31 лв. е определена като „гражданскоправен деликт“. Поради това, поведението на мъжа е разгледано като нарушение по Указа за борба с дребното хулиганство.
Пред Районния съд в Пловдив мъжът се е опитал да се оправдае, че не е счупил вратата нарочно. Съдът обаче е отхвърлил обясненията му, тъй като инцидентът е заснет от камера за видеонаблюдение. След като мъжът е заявил готовност да покрие щетите, съдът му е наложил минимална глоба от 100 лв. по УБДХ.